מרמלדה2 - איך זה עובד?

מרמלדה2 הוא מתחם קניות שוקק ומאיר עיניים המיועד למכירה, רכישה ומסירה של פריטי יד שנייה. מטרת מרמלדה2 היא לאפשר מעבר קל ואפקטיבי של פריטים בין אנשים. אנשים שמעוניינים להתקיים ולהתקדם בשמחה ובכיף, להיפרד מפריטים שסיימו את תפקידם ולהתחבר עם פריטים שקנו את לבם - והכל במחירים נוחים ואפשריים.

מוכרים במרמלדה2 - פרסום ועריכת מוצרים:

 אילו מוצרים ניתן לפרסם במרמלדה2?

מטרת מרמלדה2 היא לאפשר תנועה קלה ואפקטיבית של מוצרים בין משתמשים. קניתם משהו ואינכם זקוקים לו יותר? באמצעות מרמלדה2 תוכלו להעביר אותו הלאה למישהו אחר (בתשלום או בחינם). או במילים אחרות, ניתן לפרסם כל מוצר באתר ובלבד שאינו בניגוד לחוקי מדינת ישראל או שפוגע בזכויות או ברגשות של מישהו אחר. בגדים, אקססוריז, ציוד ספורט, אלקטרוניקה וחשמל וכו׳.

  

איך מפרסמים מוצר במרמלדה2?

לוחצים על הכפתור הכתום ״פרסם מוצר״ שמופיע בצד שמאל למעלה. קישור זה יוביל אתכם לטופס הרשמה קצר (במידה ואינכם רשומים) ומשם לעמוד "העלאת מוצר" לאתר. פרסום המוצרים במרמלדה2 הינו חינמי!

 כמה זה עולה?

כרגע, פרסום מוצרים באתר הינו ללא תשלום. 

 

 כמה תמונות ניתן להעלות לכל מוצר?

ניתן להעלות מינימום תמונה אחת, ומקסימום 5 תמונות.

  

איך עורכים פרטים של מוצר שפירסמתי?

בחשבון שלי בוחרים באופציה של "ניהול המוצרים שלי", לוחצים על הקישור ומגיעים לעמוד בו מוצגים כל המוצרים שהעליתם למערכת. ניתן לבחור כל מוצר ולערוך אותו על ידי לחיצה על שם המוצר. לאחר לחיצה על שם המוצר תוכלו לערוך כל פרט ופרט שהזנתם לגבי המוצר. לאחר שסיימתם לערוך את הפרטים שרציתם לשנות, לחצו על ״שמירה ותצוגה מקדימה״ והמוצר יפורסם.

 

 כיצד ניתן למחוק מוצר שפרסמתי?

בעמוד ניהול המוצרים ניתן לסמן בצ'ק בוקס "סמן אם נמכר" + לחיצה על כפתור "שמור" בצד שמאל למעלה. פעולה זה תציג את המוצר באתר ככזה שנמכר ואינו זמין יותר.

 

כיצד ניתן להגדיל את החשיפה למוצרים שפרסמתי באתר? 

ניתן לשתף את עמוד המוצר בפייסבוק.

 

כיצד מתבצעת המכירה?

הקונה יכול ליצור קשר עם המוכר באמצעות המייל או באמצעות הטלפון.

 

 כיצד מתבצע התשלום?

התשלום מתבצע בין המוכר לקונה ללא קשר לאתר מרמלדה2.

  

האם אני יכול למסור מוצר בחינם?

כן. אם ברצונכם למסור את המוצר ללא תמורה (בחינם), בזמן פרסום מוצר באתר, ניתן להזין בשדה המחיר את הספרה 0.

 

 האם אני חייב לשלוח את המוצר לקונה בדואר?

לא. בזמן פרסום מוצר באתר ניתן לבחור באופציה של ״איסוף עצמי״. זה אומר שלא תצטרכו לשלוח את המוצר לקונה בדואר אלא לתאם איתו מפגש לצורך מסירת המוצר פנים אל פנים.

 

  איך לסמן מוצר שמכרתי מחוץ לאתר כנמכר?

 באחריות המוכר לסמן את המוצר כ״נמכר״ באמצעות סימון הצ'ק בוקס "סמן אם נמכר" בעמוד ניהול המוצרים של המוכר ולחיצה נוספת על הכפתור "שמור" במידה ותרצו להחזיר את המוצר למכירה תוכלו להסיר את הסימון מהצ'ק בוקס "סמן אם נמכר" ולחיצה נוספת על הכפתור "שמור".

 

מה קורה למודעה שלי באתר אחרי שהמוצר נמכר?

לאחר שהמוכר סימן שהמוצר נמכר - אז יעלם הטלפון והמייל של המוכר מעמוד המודעה, ותופיע חותמת על גבי תמונת המוצר שהוא נמכר.

 

אני לא מצליח להתחבר לחשבון שלי. מה עושים? 

הקליקו על "החשבון שלי" שנמצא משמאל לכפתור פרסם מוצר ובחרו ב"התחברות כמוכר" והקליקו על "שכחתי סיסמא". המערכת תשלח לכם למייל הוראות לאיפוס הסיסמא.

 

כיצד קונים פוטנציאליים יכולים לפנות אלי? 

בכל עמוד מוצר באתר יופיע המייל של המוכר ו/או הטלפון של המוכר  שמאפשר לכל מתעניין לפנות אליכם באופן אישי.

 

קונים במרמלדה2 - התמצאות באתר:

 איך מחפשים מוצרים באתר?

ישנן שתי דרכים למצוא מוצר שאתם מחפשים במרמלדה2. הראשונה היא כתיבת מילת או מילות חיפוש בשדה החיפוש שמתחת ללוגו האתר. במקרים רבים מנוע החיפוש החכם שלנו ישלים את מילת החיפוש שלכם אוטומטית (autocomplete); השניה היא בלחיצה על הקטגוריה שמעניינת אתכם ממגוון הקטגוריות שמופיעות בשורה שמתחת לשדה החיפוש (אקססוריז/בגדים/מוזיקה ומדיה/ספורט וכו').

 

כיצד אני יכול לדווח על מוצר פוגעני שראיתי באתר? 

ניתן לשלוח מייל דרך טופס "כתבו לנו" ולשים בו את הלינק למוצר הפוגעני וצוות מרמלדה2 יבדוק את הנושא.

 

 איך אפשר ליצור קשר עם מוכר של פריט מסוים?

בכל עמוד מוצר באתר מספר הטלפון וכתובת המייל של מוכר המוצר דרכם ניתן ליצור איתו קשר ישיר.